Ut med det gamla...

Vaknade 10 idag, så himla skönt att bara sova.. även fast det inte finns något underbarare än n'är lillskruta kommer gåendes med sin katt på morgonen å vill hoppa upp i min säng =) hihi fast när hon väl är där vill hon inte kramas så vidare värst mycket, men busa det vill hon alltid göra ;) mitt gos troll.. sen när vi smyger in till storebror å väcker honom å han skiner upp som en sol när han ser oss.. man blir så varm i hj'rtat av dessa underbara ungaR!!!! :)
men som sagt att bara få sova ut tills man är utvilad å pigg på morgonen, det är ju riktigt skönt det med : )

I fredags kom mina underbara vänner å hälsade på!! så härligt med vänner att även fast vi inte ses lika ofta nu som förrut så är det precis som vi sågs  förra veckan ;)
Stack iväg på restaurang å åt god mat lite vin å bara hade det gött ett par timmar, drog till affärn för att köpa lite glass å åkte hem drog mysisar på å slängde i oss glass, jordgubbar, nötter, chips å mer vin =) haha sicka morsor.. :)
Men riktigt härligt var det =)
Lördagen åkte vi på barnloppis, och massa grejer kom med hem.. bara till lill skrutt denna gång, termo byxor till vintern, två vår jackor till nästa år å massa kläder =) nice nice!
Sen tog vi en tur på stan och jag vet inte vad det var med oss, men pengarna dom sprang iväg för oss ;) hihi tur att det är så ibland iaf.. :)
haha sen hem å äta mat å Sitte å njuta av SOOOOLEN tills dom åkte hem vid fem.. :)
sen vart ja bjuden på mat hos K på kvällen! lyx dagar : )

Nu håller ja på att rensa i barnens garderober...  plocka undan sånt dom inte kan ha längre.. det känns så sorgligt för vissa kläder är man ju faktiskt riktigt fast i på nåt vis, så svårt att lägga undan vad som helst..  och så blir man helt chokad att saker som inte är så gamla är helt plötsligt alldeles för korta så bara att l'gga undan.. shit vad dom växer ibland.  :o)

Nu ska jag fortsätta med allt mitt pysslande här sen ge mej ut på en promenad mellan regnskurarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0