underbara lördag!!!

Åhh va bra morgonen började.. kvart i åtta kom skrållan in å väkte mej ;) min underbara unge...!!! KOM GÅåendes med sin gosiga katt och ville kramas lite innan vi hoppade ner å började dagens äventyr =)

så fort stor bus gick upp så tog han fram frukost... mina hungriga barn.. så en underbar lördagsfrukost å nu leker dom som just bara dom kan... skrattar, busar, gråter, klättrar är osams å säger ja älskar dej lilla puss gumman... en helt vanlig dag för syskonen så att säga :)

snart ska vi gå å¨handla för idag kära vänner är det ju lördag vilket betyder lördagsgodis för stor killen så klart ; ) och ´mitt lill troll kommer som vanligt få njuta av vindruvor.... mina små puss gurkor ; )

Efter lunch ska vi ta med oss kära M till Lek å bus landet! hihi hon har aldrig varit där å gissa om hon kommer vara trött efter nåra timmar med oss där ;)

nu ska här klä på oss lite : )

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0