Tisdag

Tisdagen har rullat på även den. men lika som sist jag skrev är mitt humör inte riktigt med mej. mycket som är tungt å mörkt samtidigt som det finns så himla mycket som är ljust å vackert :)
Jag väljer att just nu för stunden blunda för det mörka å glädjas åt det ljusa :)

Hade en mysig dag me små skruttarna efter dagis! lånade mammas bil som faktiskt bara stod där bakom hennes jobb o inte gjorde nån nytta.. ;) så vi lånade den å åkte till stan å storebror fick på leksaks affären välja vilken leksak han ville bara för att han är så fruktansvärt duktig med sin medicin!!! jag är sp grymt stolt över han! vilken kämpe han är, precis som hans mammma!!!!! så him la mycket han tar nu i allergi tider.. men så stolt man är över han!

Sen hade jag lovat pannkaka till barnen så en sväng till fiket å barna smaska pannkakokr å mamma kaffe!!! 
Lite kl'der inhandlandes, stor killen har växt så det knakar på längden så många byxor är för korta.. så ta tre betala två är toppen ;) 
Jag tog även med mej ett par skor hem, ett par snygga sandaletter!
Och en klipp å färg tid bokad till mitt gamla hår oxå! topppen toppen :) 

Så dagen har varit alldeles toppen daktiskt !!! =) 
nu har ja nog lite att ta tag i.. eller ska ja bara slöa lite??? hihi vi får se... 
jag har iaf goa vindrvor att smaska i mej av ;) 

Snart är de lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0