onsdag

Onsdag har den med gått till ända.. mycket otrevlig stundtals, men mycket trevlig andra stunder..
Önskar jag kunde hitta vägar att hantera saker å ting bättre ibland så jag slapp världens huvud värk som tyvärr släpar iväg med massa onödig energi.... men men tids nog..

imorrn bara njuta av att det är en sjukt bra ledig dag!!!! så där mitt i veckaN! =) en alldeles röd dag som nu mera betyder LEDIGT!!!! fy vad jag älskar mitt jobb ;)

Sen åker trollungarna på fredag.. mina gose troll! kommer sakna dom massa massa.. men jag kommer å andra sidan ha en strålande helg med underbara vänner som kommer på sleep over :) får se vad vi hittar på två olyckliga rackare å en gravid ;) haah låter farligt att blanda med sprit dock...  ;)

Stora killen somnade framför bollibompa förrut.. å jag låg kvar och å kollade jag.. å ja började stor böla mitt i Wild kids.. snacka blödig... ..  dom där söta små barnen var ute å tävlade.. å skulle få träffa sina föräldrar som dom inte sett på länge... så söta när dom sprang där å tårarna sprutade på dom.. haha snacka blödig.. ..

FY SJutton mina små godingar va ja älskar dom. dom är MINA barn. verkligen MINA barn..!!! go fisarna!!!

Nu ska ja gå och skriva av mej lite på mitt alster innan jag somnar..

Sa ja hur UNDERBART det kändes med LEDIG dag imöra??? halleluljA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0