mörkrädd!!

herrjisses sitter å tittar på mitt favvo progam lyxfällan! Det är så underbart bra för man blir så galet rädd för dom i tv.. dom idag har varit tillsamamns i sex år och har under dom åren dragit på sej en massa krediter efter krediter och bara under dom sex åren hade dom betalat RÄNTA för 375tusen!!!!! det är ju så man blir allldeels alldeles mörkrädd.. hur kan det var amäjligt???
jag har handlat på av betalning en gång i mitt liv, och det var en dator jag köpte för  10 tusen, men det var alldeles räntefritt :)

ja gisses vilka problem en del har :)

Nu ska jag vel sova tror jag så jag orkar med morgondagen, sen LEDIG helgeN!!! fan vad jag älskar att vara ledig på helger å inte jobba på kvällar å skit längre!!! underbart!!! finns fan inte en grej som är dåligt med det.. ledig torsdag med.. bara för det är kristi himmelfärds!!!! :) kan det bli bättre?? ledig alla såna dagar ;) mmm :)

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0