Lördag!

Har sovit som en stock inatt.. skönt att det har börjat stabiliserat sej med den fronten.. för alla människor behöver ju sova!

gårdagen var trevlig! en glad dag på jobbet hur konstigt de nu än låter.. : ) sen hem å greja med lite bestyr, sen kom min kära M och vi gick å hyrde film köpte massa frukt å gjorde fruktsallad å chips å hade det mysigt =) hihi så himla roligt!
Nu har jag precis pratat med mina goa barn! mina gos  fisar, dom håller på att bygga en ny lekpark här hemma, och då sa jag det till C, att nu har dom satt upp ett rör i lekparken då skriker han "ja mamma snart är lekparken rosa" haha han drömmer om en rosa lekpark ! min go fis! ;) dock tror nog inte jag att lekparken kommer bli rosa, men ändå.. :)

Jag ser fram emot denna dag!!! känns väldigt bra!!!!
Jag är faktiskt lite skärrad över hur jag faktiskt har tagit mej ur det svartaste helvetet tagit små små små myr steg framåt, ibland har jag haft förbannat lång uppförsbacke, ibland lite mer plant, men ändå har jag tagit mej upp å bort och jag är ständigt på vakt mot nya männisor och folk i allmänhet i min närhet... men detta det var nåt annorlunda..
Nu ska jag göra mej klar för en bra dag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0