hmmm

alltså jag vet inte riktigt vad det är med mej om jag ska vara helt ärlig.. livet rullar på, kilona börjar försvinna ;) haha, dagarna är fantastiska med barnen, på jobbet är det skoj,  mina vänner dom har jag och jag älskar dom. så tacksam att ja har er... allt är bra himla är blå, våren är på väg som ni märker..

mycket är så sjukt bra, trodde inte i min vildaste fantasi för ett år sen när jag hade vårat pick och pack i mamma å pappas källare, i deras förråd å deras garage ... hela deras hus var fullt med våra saker.. upp å ner inget visste vi var det låg..
Vi sov i källaren,  världen var upp å ner för min stora kille, för att inte tala om hans mamma som gjorde allt för att orka leva. uppryckt från allt, från lägenheten, dagis, vänner allt bara försvann från ena dagen till en annan.. han har aldrig sett gamla dagis sen den dagen.. 
ATt vi orkade, att jag klarade av att gå upp på morgonen och ge mina barn nån dom aldrig fått känna förut var det som fick  mej att orka gå upp. jag ska ge mina barn den bästa gåvan man kan ge dom, en mamma som älskar dom en trygghet som inte går att köpa för några pengar i världen.. å Gissa om ja lyckats bra???

Nu är allt bra. Nu är min familj otroligt trygg, det jag ser i mina barn nu fanns inte där för ett år sen.
Dagis- har aldrig i min vildaste fantasi kunna tro att ett dagis kan vara så fantastiskt bra som vårat dagis är! Helt underbart!
vänner- MÅNGA av mina vänner är nu åter i mitt liv och det finns inget som kan göra mej mer tacksam än er! Saknar våra vänner i K, men vi ses ändå så fort tillfälle finns :)
Lägenheten- trivs super bra med läget, nära tilll det mesta å allt..
jobb- att även den biten äntligen har löst sej för mej är helt underbarT!!! jag älskar det, ta hand om sej själv är det bästa!!!

Jag börjar sakna kärlek konstigt nog.. jag är livrädd för den samtidigt för den har gjort mej så illa.. men det kittlar lite i kroppen ibland... går å längtar efter att få känna lite av det där underbara jag faktiskt har varit i närheten av nån gång..  men jag förväntar mej stor dåd på den fronten, kan inte bli annat, eller hur?!?

Haha neee nu slut på tänket för i dag, dags att diska kanske sen blir det promenad med min underbara M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0