God morgon världen!!!

ÅÅÅÅ himla underbara söndag morron :) älskar att vakna å bara ta det lungt å ha det bra.. lååång frukost å barna fick pannkaka till frukost som jag så lyxigt fryst in ;)
vi började tvätta klockan sju imorse i tvättstugan.. vet inte hur popilärt det är för våra grannar att kl 07.00 en söndag morron ta me mej barnen ner.. även fast vi bara har en trapp ner  så hörs dom ju.. haha ;) men men det får dom ta.. ;) ingen sovmorgon för resten av huset inte.. :)
haha men barna älskar verklgen att vara där nere, sp himla kul att springa fram å tillbaka fram å tillbaka där nere i korriodren medans mamma tvättar ;)
toppeN!!!!

Min a ungar är faktiskt dom med fantastiska ungarna i hela världen!!! ;) som alla andra föräldrar tycker förstås.. ;)

har vi bara en mysig förmiddag tar en god lunch sen drar vi till våra vänner :)

ha en bra dag gott folk

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, tur att ni inte har mig som grannar, jag är inte så trevlig kl 7 på söndag morgon, om jag inte är på väg hem då vill säga. =P

2010-05-09 @ 23:41:44
URL: http://eemeliiee.blogspot.com
Postat av: jenny

Emelie nu råkar ja känna dej så jag vet att du sover som en stock klockan sju på morgonen och vaknar inte ens av en ångvält!!! ;) så försök inte...

2010-05-12 @ 21:40:19
URL: http://ensammammajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0