.agjaktjkasd....

Vissa saker gör en så sjukt ledsen.. jag trodde jag hade gråtit slut på alla tårar jag har för ett liv, men uppenbarligen inte.. Skräckens tårar gör så sjukt ont.. skräcken och förtvivlans tårar.. fy bubblans..
 tacka vet ja glädjetårar...
Som när ja hämta skruttarna en dag från dagis när stor bus stolt visade sin underbart fina käpp häst han så fint tillverkat som han var så sjukt stolt över.. då får man glädje tårar.. det är dom jag önskar kunde ta mer plats i mitt liv,,.. tyvärr fylls livet allt för ofta av skräck tårar. inte vanligt rädd, detta vill jag nog kalla skräck..
men jag har små hjälpmedel, hoppas ja kan lära mej hantera dom snart bara..

Tackar gudarna att man har sina underbara föräldrar... Som dom hjälper mej å min familja.. !!! 
och mina UNDERBARA vänner!!! hallelulja! 

Imorgon åker skruttarna å jag får besök av två av dom bästa tjejerna.. vad kvällen å natten å morgonen bjuder på återstår att se, men ett restaurang besök ska bli av.. så mysigt att dom kommer tjejerna.. fast underbara C fattas förstås.. så mitt hjärta tänker på henne, min underbara vän... !!! ALl lycka är ni värda, inget ANNNAT!

herregud bäst att hoppa till sängs, guds skull ska ju upp å städa 3½ timme innan jobbet med så...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0