utebliven reaktion

Jag trodde jag skulle fälla tusen tårar.
Som jag brukar när jag pratar eller skriver om det. men inte idag.
Inte en reaktion.. trots att jag kommit en bra bit på väg så kände jag faktiskt ingenting....
Det är ju bara ett fruktansvärt gott tecken... Samma igår när jag pratade med K.. kändes nog mest skönt tror ja.. 

Hur som helst så är jag stolt över mej själv, det börjar kännas bätttre i själen.. 

Mina underbara barn, gör mej så stolt dagligen.. :) vi är ett sånt sju helsicker team ;)
och mina vänner, har världens bästa faktiskt! 
Och Jag, huvudpersonen i mitt liv... Jag är stolt över att jag sitter här med dom här härliga känslorna i kroppen, ÄNTLIGEN!!!!!!
Och solen är ju verkligen en härlig inkoms källa nu, så underbart att njuta av strålarna ;)
Nu dags för en kvälls dusch sen sova och se fram emot en underbar morgon dag, kan ju inte bli annat än bra! =)

Adjöss  mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0