upp å ner

Livet är allt upp å ner vänt ibland..
För tre veckor sen gick jag här hemma, ännu en vecka bakom mej utan jobb... säga vad man vill, men att vara arbetslös är fan det värsta som finns...
Idag står jag här med förmodligen två jobb ;) hihi känns helt helt underbart! och intervjun gick super bra, kändes verkligen som jag gav ett positivt och ärligt intryck, inte ett tecken på svaghet här inte!!!!!
Och eftersom jag ska jobba hela nästa vecka så, jag nog fan va ja bra ;) hihi
Så jag fick med mej kläder hem o hell yeah jag ser fram emot en fullspäckad vecka av massa att lära sej =)
Fan va jag är bra, tåls att upprepas många gånger!!!! : )

Annars har dagen varit lugn.. lämna barna på dagis mina små smurfar :) sen en peomenix me Kicki till stan storsa lite, en mumsig salllads lunch, på intervjun :) underbara jag.. :) sen hämta barna å vart bjudna på fruktsallad hemma hos kicki å busen sen =) mums =)  och fan idag gjorde jag mej en fuling å köpte oss en pizza ;) men fan va gott det var.. :) haha

Nej nu gott folk nu har ja lite att stå i här.. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0