Underbart

Varje dag är jag så tacksam att jag har mina barn. Dom är de finaste små skruttarna i hela världen. Att få vara deras mamma, det är magiskt!!!!

Ikväll åt vi Grönsaks bulgur, smarrig kyckling filé och en curry sås ;) mm det var gott det. Hela familjen åt med stor glädje! :) MIN underbara familj ;)

Bara av att ha ett jobb att gå till gör hela tillvaron mycket mer underbar.. sak efter sak ordnar upp sej för oss, vi är så jädrans bra!!! ;)

Ska börja tvätta om en stund, tar bara fyra maskiner, har ingen lust med mer =) hihi..

Jag har efter lämnat barna på jobbet hunnit tagit en sväng på stan, även fast ja egentliegn inte hade råd så handlade jag kläder till mej själv.. två klänningar, en skjorta å ett par byxor för 750 pix, så låååångt ifrån dyrt.. men som sagt jag behövde det verkligen inte å hade vel inte råd, men det sket jag i! var tvungen att unna mej själv nåt å fan va bra det kändes! Det var jag VERKLIGEN värd!!!!

Hihi nu ska ja ta det lite lungt innan kvällens tvättande sen får ja visst besök ikväll av kicki, nice nice : ) har massa vindruvor att tugga i mej av och så slank det visst ner lite choklad med, men som sagt FAN va jag är värd det :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart du är värd det!!!

2010-03-10 @ 21:58:15
URL: http://eemeliiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0