Underbara Go fisar ;)

Hihi herregud va underbar dom är mina troll.. har sagt det förrut å kommer förmodligen säga det tusen gånger till minst i mitt liv :)
Haha vi hade just ätit våran kvällsmat å skulle gå å läsa natt sagan, för en gångs skull var alice vaken, vilket 'r konstigt då hon brukar somna så fort man lägger henne på kudden :) men idag ville hon inte sova så hon var med på sagostunden... Stora killen hade en önskan om att sova i lilla systers säng, men jag ansåg att det var alldeles för trångt för dom att sova i en 90 säng tillsammans.. så jag bar till deras stora förtjusning in A´s Madrass å la ner C madrass på golvet så dom fick en dubbel säng ;) hiih får vel se fall dom över huvudtaget somnar eller vad dom nu busar med... dom ligger iaf inte stilla och lyssnar på emil det vill ja lova... haha godingar. :) får vel se hur kvällen slutar ;)

Jag har varit med stor bus på badhuset idag, så kul att bara umgås med ett av barnen i taget tycker jag! =) det behöver man... men det var super mysigt å underbart, han njöt av varje sekund :)

Nee nu dags för lite slapp hihi får vel se vad busarna tar sej för där inne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0