Torsdag! : )

Idag är det istället min lill skrutta som inte riktigt har varit som hon brukar på kvällen.. sprnag upp å ner ur sängen hela tiden, ja la bara ner henne och gick där ifårn men efter typ 40 minuter så fick hon l'gga sej med mej i s'ngen å shit så gasig hon var i magen.. tillslut kom det lite bajs, lilla skruttan men sen var hon rätt pigg av allt så hon fick sitta med mej en stund i soffan å gosa lite, till hon nyss sa ifrån och ville gå å lägga sej..
Det har typ varit räknat på alla mina fingrar den lilla skruttan inte somnar på en gång man lägger henne.. men har man gaser så har man... lillskruttan...

Vad har hänt idag dÅ? lill skruttan kom å väckte mej vid kvart över sju sen var det go frukost å iväg till dagis..
sen tog jag mej till stan och reserverade lite Pepp böcker till mej själv med Ida i åtanke : )
Gjorde ett fynd till mej själv oxå men den historian tar vi en annan gång ;)
Vart bjuden på lunch idag! taco lunch! härligt det tavkar ja inte nej till =) hihi sen var det dags att hämta stor å lillskrutt å bege oss iväg hem till våra goda vänner Sofie med barna! så härligt!
Hem och göra lite ugns pannkaka.- barnens favvo så kom mormor förbi en stund :)
Nu ska ja snart kolla in starten av Lyx fällan- ett av favvo programmeN =)

Haha å gisses vad jag är sugen på socker dricka.. haha hur sjukt är inte det? :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0