Tisdagen kom den oxå!!!

Ja även tisdagen kom denna vecka! fantastiskt att dagarna bara kommer varje dag och man bara kan ta för sej av vad just den dagen har att erbjuda!
Gud vad bra man har det!!! Man är frisk, man kan gå själv, äta själv, klä på sig själv... så mkt man kan som många andra inte kan,... Tacksam var ordet..

Dagen började med sovrmorgon, Tack mina UNDERBARA älsklingar!!!! Fy sjutton vad underbara dom är ;)
vakna av att storebror sitter å kramar om lilla  syster i hennes säng och säger flera gånger "mmm jag älskar dej lilla gumman"
Sen kommer dom hand i hand till mitt rum och hoppar upp i min säng och bara gosa med sin mamma ;) säga vad man vill men dom är gudomliga!!!!!!

väntade in i det längsta med att ta fram frukosten fall jobbet skulle ringa.. med vid kvart över sju tänkte ja nu ringer dom ju inte eftersom hon börjar sju.. men just som jag hade börjat tagit fram frukosten mitt framför ögonen på lill skrutta (som är galen i mat.... ;) ) så gissa om hon vart arg när jag började ta bort frukosten igen å sa att vi minsann skulle gå till dagis å äta där istället,.. haha hade inte hon lust att vänta på.. men men det gick bra och vi tog oss på alla kläder,  till dagis å till andra änden av stan på en halv timme!!! då med hjälp av min kära mor som kom å lämnade bilen till mej dock ;) hihi tur att man kan låna den när man ska så långt bort ;)

Ska dit imorgon med samma tid, sen ska jag till en annan skola på torsdag! =) skönt med lite att göra :)

Nu ska ja hoppa i duschen sen ska ja inte vara vaken så länge till faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0