Sovmorgon :)

När jag vaknade till liv idag blev jag väldigt väldigt glad! halv elva =) tjoho va skönt det var vill jag lova!!! tog mejj en lång å god frukost, en härlig dusch sen tog jag en promenix i det underbar väder till stan lämnade tillbaka lite böcker på bibblan o strosade runt lite.. HM en affär jag typ aldrrig handlar i, hade helt plötsligt fyllt hela butiken med en massa vill ha saker.. haha :) dagens oväntade..

Nu har jag nyss njutit av lite mat, gjorde iordning lite taco paj o en super god sallad :) Perfekt då jag även fick massa mat kvar till matlåda till kvällens jobb :)

När jag var på väg hem förut från stan föresten såg jag dagens bästa!!!! mitt i en trädgård, mitt på en gräsmatta hade en gammal gammal tant dragit fram en sol säng ställt på snön å låg där å solade =) haha shit va det såg så himla mysigt ut.. så nu ska jag försöka brotta mej ut till min ute plats å slå mej ner å njuta av SOOOOLEN!!!! mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0