Söndag!!

Har vel aldrig känt mej så lycklig som jag blev av sms et häromdagen där det stod att jag inte behövde jobba i helgen eftersom dom är borta.. ;) fast då ringer vel skolan å behöver mej istället misstänker ja... haha..

Tror nämligen det är så att ETT års trötthet har nu kommit över mej... jag har från allt som hände för ett år sen, all flytt, boendet hos mamma, nytt dagis, hopplösheten man känner innan man får ett jobb, den dåliga människan man KÄNNER sej som (för det är man ju inte egentligen man bara lurar sej sjä'lv, i sj'vla verket är man ju världens starkaste som orkar vara arbetslös å kämpa, för det är fan ingen höjdare psyikist... ) har inte en dag varit varken trött eller klagat på nåt som hänt, men denna veckan som varit å helgen har varut helt sjuk hemsk!!! har aldrig känt mej som en tröttare människa, men någon gång ska det vel komma.. :)
Misstänker att det beror på att ja pratar mer om det som hänt, både vänner och kuratorn å allt sånt... så hag är faktiskt ända tacksam för att det kommer, det är vel ett sundhets tecken =)

Hihi men en sovmorgon, två koppar kaffe, Chisan och en dusch i alldeles ensamhet utan att bli störd en enda gång gör underverk för en trött mamma =)

Efter maten väntar ett besök hos underbara familjen i K! ooo va ´ja har längtat efter dom!!!!
en snabbbis på IKEA med på jakt efter en hylla till C´s rum =)

Nu ska här målas och jag känner att jag är stort behov av en till kopp kaffe så det får det bli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0