Så NÖJD!!!!! :)

Haha jag måste säga att jag mår förbannat bra när jag ser hur dåligt du mår av min framgång! jag njuter av varenda del av kroppen-.. det är heeeelt underbart ;) Finns nog ingen bättre revasch för mej!!!
så jag är bra!

Hade en heldad på ullared igår med mamma.. hittade massa bra saker massa nya kläder till barnen, typ en plånbok till mej ett linne å ett par leggings, reste till barnen ;)
Men lite tråkigt att det inte fanns så mkt till lill skruttan, eftersom hon har 86 så låg hon på bebis avdelning för flicka började på 92 å det är förstort för skorpan... så det som fanns på bebis var ju just det.. bebis.. så hon fick inte så mkt med sej hem...

Åhh nu sitter jag å väntar på att klockan ska springa iväg lite till sen ska ja ta å cykla bort till mitt nya jobb! shit jag är så nervös... haha vet att de tkommer släppa så fort jag kommer in.. men jisses den där nervösa känslan är rätt spännande ;)

ha de gott alla underbara människor där ute ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0