proppis

Ahh ligger här i soffan å är aningen trött och mätt ;)
haft en toppen kväll  med barnen.. jag njuter verkligen av alla minuter med mina små änglar!!!! åt till barnas förtjusning ugnspannkaka med bacon å kantareller ; ) mumsigt värre = )
sen vart det sago stund me hela familjen.. vi har nu ändrat våra rutiner lite.. i vanliga fall lägger sej ju lillskruttan först å somnar som en stock, men den senaste veckan veckorna har hon inte riktigt somnat och varit lite orolig.. så hon har fått varit med på sagostunden sen slår jag på C´s lyssna skiva å han somnar till den så går ja å lillskruttan in i hennes säng och jag sitter bara brevid henne och hon somnar på några minuter.. min lilla gos prinsessa :)

Jag har just klämt i mej massa go fruktsallad :) hihi är ni förvånade??? hör ju verklkigen till ovanligheterna.. ; )

har egentligen lite annat att pyssla med, men jag kan inte riktigt ta mej för det.. så är det vel med det som är jobbigt, man vill vel inte riktigt ta tag i det.. men ja vet att ja kommer må så mkt bättre när jag gjort det.. får se fall jag tar mej för det senare ikväll.. kan inte skjuta på det hur länge som helst..

Nu har jag bara lust att få ge lite kärlek,  till nån annan än mina barn såklart.. jaja den som väntar på nåt gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0