penisonärs varning ;)

Haha klockan är inte ens elva o jag har redan ätit upp resterna från gårdagen ;) haha men det finns en anledning, har möte på den otroligt fantastiska underbara (märk min otroliga entusiasm... ;) ) arbetsförmedlingeN  klockan tolv så jag tänkte bäst att äta innan =)
men gud så gott det är men "riktig" mat! alldeles för mycket mat är idag färdig, och jag tycker det är SKAMLIGT.. jag älskar visserligen inte att laga mat, men jag tycker det är en rättighet för barn att få ordentlig mat, inté massa halv fabrikat hit pulversåser, pulvermos å allt sånt... hua det värsta ja vet... fast visst tar även jag genvägar ibland.. men det är väldigt väldigt sällan.. 

Jag är sugen på nåt idag.. har ingen aning om vad men nåt är jag sugen på... vill bara hitta på något.. kanske tar en tur till bibblan efter dagis med barna får se vad vi hittar på ;) 

Nu ska ja iaf göra mej klar sen iväg!

Auf Wiederseen
(Säkert jätte bra stavat... ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0