natt natt

Haha för andra gången i mitt liv har jag nu jobbat natt... denna gång betydligt mycket trevligare än sist.. kan ju bero på den avgörande faktorn att jag inte behövde vara vaken.. ;)
Sitter här med min första kaffekopp för dagen o snart ska ja efter lite strult me pappan hämta barnen på station.. så jag ska ta mej en skön promenix i det fina vädret ner dit å soooom jag har längtat efter mina pruttisar! mina guldklimpar =)

har förebertt maten till ikväll ;) ska panera lite fisk av något slag, potatis och göra nån smarrig sås ;) hihi mina små rävar.. C lär bli så glad när han kommer hem och ser att hans boll är uppblåst så khan kan hoppa på den, och sen har han lite nyr böcker som ligger å väntar på han på sin kudde.. min lilla kille kille! lilla ssyter har nog ingen överaskning som väntar... oröttvist.. haha... men iblnad får ju hon å inte han.. så är det ju alltid ;)

Sooooolen den bara stårkar ner från himlen och man blir faktiskt så himla mkt lyckligare av det ;) hihi
ser fram emot den dag då jag kan vara ordentligt glad igen, jag bara vet att den kommer komma å gisses vad skönt det kommer kännas ;)

NU dags för promenad å hämta gos ungarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0