melissa melissa..

det är nåt med den där glass maskins tjejen melissa horn,.. älskar hennes låtar =)
min glass maskin har närmligen märket melissa så därför pratar ja glass här ;)
haha vad har man en glass maskin till när man inte är särskilt förtjust i glass ens?.. haha ja var man trogen jul tidnings försäljare som liten så ledde det till en röd glass maskin, det ni! ;)

men som sagt glass är inte min grej.. å absolut inte tårta.. ja å grädde är inte bästa vänner heller.. alltså så klart ja äter tårta när det bjuds, å sitter ju inte å pillar bort grädden men är det för mycket så ryker den.. å så klart att ävewn jag äter en galss på sommarn.. men ja vet inte glass är vel ingen höjdare.. i så fall isis.. ;) men man blir så rackarns törstig av allt himla socker.. så ja det är vel lika bra att vara utan.. min last är nog godis.. ibland är ja inne i godis perioder, ibland vill ja inte se godis ens... idag var sista den, sen vill ja inte se skiten på ett tag.. har jag bestämt mej så har ja!!! =)

min andra last är vel vindruvor.. är helt galen i vindruvor.. och fruktsallad över lag.. finns nog ingen som kan göra mej lyckligare än en stor jävla skål med fruktsallad en vår dag, på ute plasten, barnen leker i sin pool å i sin sandlåda som jag tänkte köpa å mamam äter fruktsallad fåglarna kvittrar å livet leker ;)
hihi välkommen till oss i sommar ;)
fast ja vet inte om man kan kalla frukt för en last.. !?! =)

Nu är all tvätt tvättad och lagd på sina riktiga ställen, jag läser att det ska komma in snö oväder imorrn?? ni skojar tänker ja som just var så glad över att snön var borta från min trapp ;) men man kan ju alltid hoppas att dom skojar med mej, ett lite för tidigt april skämt!!!

Tack min gamla vän Sandra för att jag fick dela med mej lite av mej själv till dej idag.. kändes bra.. känns bra att berätta om det! känns nodvändigt å jag vill berätta.. inga hämningar, inget att skämmas för, JAG har inte gjort nåt fel, men jag måste berätta, skriva, prata och jag är stolt över mej!!!!

Imorgon jobb till fem halv sex sen sova hos mamam å papap för på morgonen åker vi till ullared ja å mamma! =) hihi ska bli nice, ska handla lite till dom små liven, behövs massa vår kläder å så! underbart..

så nu är det dags för sängen efter en bra dag! =)
natti natt


n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0