låååång låååång dag

Herregud vilken lång dag vi haft idag.. Vaknade av att C hade sprungit in och hämtat A i hennes rum och kom ut till mej å ville busa.. gissa om jag fick en chock när jag kolla på klockan å hon var FEM!!!! heerrregud va gör ungrackarn uppe då? ojoj å inte ville dom sova heller, super fulla med bus som vanligt-... men jag låt allt kvar ett tag i sängen för inte tänker jag gå upp...
Dom är så duktiga på att leka själva nu för tiden :)
sen efter några timmar (haha... ) gav vi oss av till dagis å sen direkt till jobbet för ett par timmars slit,
hämta barna rusa iväg till affärn skynda sej hem å springa ner till tvättstugan..
massa overaller, mina arbetskläder bla bla bla 6 maskiner tvätt spring upp å ner sen upp å laga mat.. skala potatis, panera fisk å órdna spenat..
plocka å städa överallt (ni vet så där som man gör som mamma... samtidigt som man gör nåt gör man nåt annat å städar lite där å lite där-.. ) aldirg stilla,,,
varför är det ingen som är hemma å diskar, städar å tvättar åt en när man jobbar? konstigt tycker ja....

när barnen somna dog ja i soffan tills jag kom på att jag hade massa löne papper att fylla i, akassa papper, dagis papper hit å dit å ja ja hade ju att göra ett tag..

haha låter det som om ja haft en bra dag??! haha ja det har det faktiskt varit, även fast jag är trött som ett as.. : )

haha nu sängen å sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0