Konstigt tyst..

Barnen är hos sin pappa nu..kommer snart tillbaka till mig mina änglar..helgen går fort ;)
Är så fruktansvärt tyst och konstigt utan dom hemma.. i vanliga fall när man sitter lite på kvällskvisten å surfar å lyssnar på musik så hör man hela tiden hur dom snurrar runt i sina sängar, hur dom andas i från sina rum och allt sånt..
Nu när man sitter här själv tycker man att man hör dom hela tiden.,. konstigt det är.. = )

Ingen vidare dag på jobbet idag, men så får det vara ibland..

Har hunnits med idag då?  en sväng på stan med mamma, öb, lunch på stan, haft besök en stund, sen jobb..
Ja å nu sitter ja här å har gjort iordning min "att göra imorgon lista"
lars winnerbäck spelar som vanligt musiken
tvn visar en riktigt kass film
hör C ropa mamma mamam kom, när jag är halvvägs dit kommer jag på mej själv att det är tomt hemma...

Så ruggigt glad för två av mina vänner som faktiskt har underbara saker i görningen.. fast som sagt det lär ju gro lite först.. : )
så glad för mej själv, stolt är nog ordet som passar mina känslor bäst just nu!..

Får se vad helgen har att bjuda på i jobbet..

Måndag väntar iaf äntligen Ullared :) hihi barn kläder å lite annat smått å gott ska inhandlas såklart ;)

Har vel egentligen inget att skriva tror ja... så natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0