Härliga ungar ;)

Idag började min dag faktiskt helt underbart!!! vaknade till vid tolv av att jag hörde små steg från storebrors rum in till lillasyster.. sen hoppar han upp i hennes säng och säger gomorron gumman, kom vi går till mammas rum.. haha sen tar han me sej lill syrran in til mej å hoppar uopp i min säng.. haha världens goaste ungar ;) shit va underbara dom är.. så jag hade sällskap i sängen hela natten ända tills vi gick upp vid halv åtta.. super skönt! =)

Sen var det mysig frukost  me mina gosisar sen dags för dagis för dom och jag begav mej till coop å handlade med mamma sen följde jag med dom hem på lite mat sen var det dags för en ny dag på jobbet..
bestod nog med av skridsko åkande å en tur i bilen.. :) hihi..

Har nyss kommit hem gosar ner mej lite i soffan me lite godis och saknar mina gos busar super mycket... imorrn vet ja inte va som händer på jobbet men lördag står visst gustavsvik på schemat =) härligt härligt =)

Nej ja tror ja ska ta å hoppa till sängs å ta en god natts sömn! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0