hallelulja för morsor!

När vi kom hem efter en dag på jobbet för min del å en dag på dagis för älsklingarna öppnar vi dörren hemma, och det luktar skurmedel, jag skymtar en alldeles ren hall och nya blommor i fönstret... vem står innan för dörren???? MAMMA!!! hon hade STOR STÄDAT hela min lägenhet, hängt ut alla mattor, damsugit, skurat alla golv, dammat, skurat badrum, köpt massa nya blommor till köket, A´s rum och C´s rum.....
Herrejisses vilken underbar överasskning för F-n va trött jag varit idag!!!!!
Inte hälsomsat att vara arbetslös för att sen kastas in i att jobbba..

Torsdag kväll, fredag kväll, lördag hela dagen, söndag hela dagen, måndag HEL dag i ullared, tisdag, onsdag, torsdag å fredag jobb... haha ingen rast ingen ro.. sen har mina barn varit extra galna denn vecka.... dom brukar vara galna men vet inte vad det tagit åt dom, helt sjukt mycket energi ;)
Jag får sova i nästa liv uppenbarligeN=)

mrn dumt att klaga, jag har ju allt jag någonsin kunnat bett om så va fan har ja att klaga om??? inte ett skit uppenbarligeN ;)

snart är det dags för LYX fällan! mitt absoluta favorit program! =)

Imorgon får jag inte glömma att köpa med CHISAN hem så jag blri människa igeN ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh, mammor är för underbara!!!

2010-03-26 @ 10:51:58
URL: http://eemeliiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0