Grymma ungar ;)

Haft en super mysig dag med barnen idag!!!!
Åkte till badhuset när vi ätit av oss frukost och packat ner massa pasta sallad å allt annat bra att ha saker... :) så var vi där nåra timmmar å busa å gosa å åt.. och jag måste säga att min C är så sjukt duktig när vi är borta!!! är så förbannat stolt över att få va mamma till mina barn! =)
och han verkligen ÄLSKAR att vara i badhuset!!! njuter av att bada.. fast lill skruttan var mer mer skeptisk.. var rätt mkt folk å ja hon var nog inte så sugen på att bada tror ja.. hon var mer nöjd när vi ätit å hon fick sitta i mammas knö medans stor busen röjde järnet i badet =) 

 sen gick vi en promenix på stan å kollade läget lite medans lilla A sov gott, tog även en god fika på stan.. elller ja kaffe för min del å barnen åt pannkaka sylt å grädde.. :) haha lillskruttan dissade det totalt!!! haha har aldrig hittat nåt hon inte ätit , haha så idag då vägra hon äta det alla andra barn brukar älska; pannkakor.. :) haha herregud.. :) 

Flera gånger idag fick jag höra av min underbara prins att
"mamma jag älskar denna lördag" "
"världens bästa lördag"
gos lördag mamma, jag älskar gos lördag! =) 

Man blir så varm i hjärtat å själen av dom dära ungarna ;)

Imorgon bär det efter lunch av till K, och träffa underbara L med familj : ) riktigt roligt =) 

Nu ska ja fortsätta rensa bland C´s gamla leksaker å trasiga grejer å sånt dom inte leker med längre. :)
och till det dricka upp gårdagens vin =) bra kombo.. :) haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0