Årningen återställd..

Så skönt när barnen kommer tillbaka o som rubriken lyder årningen blir återställd.. ;) hihi rutiner är det bästa jag vet, nog för att jag ÄLSKAR oförutsägbara händelser med förstås, men inget klår ju att vakna till dom här små busarna varje dag länge framöver ; ) C är så himla goooo nu i sin period... Mamma jag älskar dej, jag älskar dej jag älskar dej!!!!

Idag är en sån dag jag verkligen känner mej nöjd med mej själv!! hihi rätt ovanligt, men otroligt välkommet., har massa  pepp övningar att göra här, så  bara att ta fram lite färglada papper, pennor å börja skriva
Och till nåt gräsligt mycket jobbigare att skriva med måste jag göra.. men vet inte fall jag orkar ikväll..  får se hur jag mår framåt små timmarna...


Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt! Vad är det för peppövningar du gör? :) Kram

2010-03-09 @ 20:31:59
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0