Aningen trött.. ;)

Haha jag måste vel erkänna att jag är skapligt trött efter massa bus på lek å bus landet idag :)
Mina vilda små barn har haft riktigt riktigt roligt, dom är ju verkligen galna... springer över allt och gör precis allt, finns inga hämningar i dom där barnen :) haha....
Roligt att träffa lilla F. Dom har ju varit kompisar sen dom va bejbisar så super kul ju.. det är så roligt nu när dom är så stora killarna! =)
¨
Hann även med en lite snabb sväng på marieberg innan, första stoppet vart sko punkten så klart!!!! 6 par skor och jag fick växel tillbaka på 500!!! helt sjukt! 3 par skor till C, två gympa dojor å ett par foppa, till A ett par söta skor med jordgubbar på.. hihi vem kunde motstå? ett par foppa till henne med sen ett par skor till mej med ;) helt sjukt! älskar skopunkten måste ja säga!!! =)

Sen in på Panduro och shoppade för vårat presentkort jag inte hunnit handla för föärrut.. så nu följde en fågelholk med oss hem som vi ska piffa : )

In en snabb sväng fär att bara säga Hej till underbar C, skönt att bara se dej en minut ;)

Och nu måste jag säga att jag är faktiskt rätt små trött ; )
hihi änglarna somnade som stockar och ja det är kanske inte så konstigt?! =) hihi men men ha en trevlig kväll gott folk!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0