änglar :)

Änglar, två små änglar är det jag har! "mamma du behöver inte ligga på gosedjuren, dom ska man gosa med" ;) sicken tur att ja har min son som berättar det för mej!!!
man blri så rörd när man är på väg ut från hans rum när man läst natt sagan å han ropar efter en "mamam glömde krama dej å A,mmmm älskar er" säger han och så somnar han gott sen ;)
Skönt att dom är hemma igen mina troll :)

SPännande var det på ett nytt jobb idag! =) hihi alltid kul med nya utmaningar =)
hihi fast när jag för en tid sedan fick ett brev hem i brevlådan att det var dags för klassfest, 10 år sen jag slutade 9:an så fick jag nog en smärre chock,... gisses var jag så gammal? ;) haha men jag behävde inte ens tänka på saken, självklart ska jag INTE gå..
Men idag på jobbet var det en av kollegorna som hade fått ett sånt brev om klassåterträff, 30 år sen hon slutade
9:an, och vips så var mina 10 inte lika mycket längre.. :)
HUr som helst så var det kul med nytt jobb-ska vara där hela veckan, ser jag fram emot, sen får vi se vad helgen har att erbjuda.. åker nog till badhuset på fredag efter jobbet iaf misstänker jag =)

NU mera melissa å winnerbäck innan det är dags för den hårt arbetande kvinnan att sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0