ahahhaahaaaaaaaaaaaa

jag vill bara skrika men jag kan inte.
tänk att ha massa man vill släppa ut men inte kan
varför kan jag inte egentlige`n??? ja jag ger i alla fall BLANKA FAN i vad folk tycker det kan jag lova!!!!!
snart är vel helvetet slut misstänker ja.. ju längre bort man kommer å ju mer hjälp man får ju bättre mår man ju! och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte mår bra just nu...
Lovely

idag är en bra dag. prinsen å prinsessan är på väg å jag har saknat dom som sjutton!!!! mina go fisar!
fast jag börjar med att springa iväg å klippa å färga hår ida.. ;) sen blir det kalasande på dagis på kvällen, tacka av alla fem åringar å bara ha det gos! riktigt mysigt!!! ;)
nu väntar snart jobbet! gött de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0