värme bölja ;)

haha ja värme bölja kan man vel kalla det när det är 27 grader i skuggan klockan fem i sex på morgonen : ) hallelulja.. komma till ett jobb där luften står stilla är fan inte det roligaste,, idag började våra nya "sommar rutiner.. " barnen börjar nu dagis halv sju och slutar två vilket betyder att dom får frukost på dagis vilket dom verkligen verkligen älskar =) haha mina små raringar!!!! haha första dagen på sommardagis har gått jätte jätte bra för mina små rävar-- hihi fast det är kanske inte idialt att ha sina barn där man jobbar, men det har funkat så bra!!! så stolt över mina älsklingar!!! =)

Har blivit så otroligt glad över en sak som värmde så långt in ijärtat att det är obeskrivligt!!!! när människor pratar så där gott om mej å mina barn blir jag så innerligt stolt över oss!!! vilket jäkla innnihelvetes gött liv man kan få ;:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0