Slut på påsken!

Nu är det slut på denna helg, påsken! skönt det.. jag ör vel inge vidare fan av den maten... men nu är det slut å skönt känns det, imorgon kommer mina små rävar hem igeN! sjukt vad jag längtat efter dom små liven... pratade med dom ikväll igen! man blir så varm långt inne i själen när man pratar med dom...

Vad har jag haft för mej ida då? tagit en rejäl sovmorron, stannade sen kvar i sängen lääänge slog på nyhetsmorron å slö kollade ;) gud va gött det var =) skönt att bara sova å ta det lungt =) sen vart jag bjuden på mat he,mma hos mamma å pappa super gott!, sen en sväng till afffären å handla massa mat, sen ladda upp å skicka efter en himla massa bilder ; ) så nu ser jag fram emot ett par dagar när dom kommer hem på posteN );)

På kvälla vart ja göra sugen på pizza.. så en stor pizza slängde ja i mej, var nog den sjukt godaste pizzaN JAG ätit i hela mitt liv =)
haha mn sen fick ja så dåligt samvete så jag var tvungen att gå ut på promenad! =) haha fast man bode vel gå en mil för att göra av med en pizza...

Men tur man är en fruktoman som har huset fullt med frukt, så hem å göra en stor fruktsallad som jag just smaskat i mej =) så nu är jag så galet mätt att jag spricker snart =)

Snart Johan Falk, sista avsnittet, det måste man ju se =) haha sen  blir det nog inte mer idag, hoopppa in i duschen å sen sova, hoppas dom ringer från jobbet imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0