Skit lördag!!!

Förbannade skit lördag måste jag allt säga om denna dag!
Hade jag fått välja att radera bort nån dag som aldrig skulle komma tillbaka mer så skulle det verkligen vara denna!!! Barnen har varit på hemskt humör båda två, gnällt, tjatat och klagat Hela dagen!
Har faktiskt varit riktigt jobbigt.. har inte bara en g¨ng utan m¨nga gånger idag velat slänga igen dörrn å rymma härifrån vill ja llova... mitt tålamod har varit långt långt borta, och det har dom allt märkt mina små troll ;)

Men men nu lämnar vi denna skit dagen bakom oss och ser fram emot en kväll med vindruvor, chili nötter, cashewnötter, pistage nötter å nåra choklad bitar å en skål med vindruvor å tv n som mitt sällskap ikväll sen ser vi fram emot en toppen dag imorrgon med kalas för hela slanten, 3 års kalas för två av dom bästa killarna! underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0