lögn

Ibland ljuger jag. för mej själv och min omgivning för att gömma allt som varit och inte tänka på det som varit. Låtsas man som att allt är bra, så är allt bra eller hur???  men det finns inga plåster i världen som kan täcka mina sår på insidan..  inte än...

Nu när man äntligen börjar förstå, får hjälp med mina tankar och äntligen fått ett jobb som jag mer än mycket trivs med så är det lätt att känna just det´, fan va bra jag har det, jag och min lilla familj! vi är lyckligt lottade att vi lever å att vi mår så bra å att allt har löst sej på bästa sätt för oss.
Men ja g skriker ändå.. och jag tänker fortästta skrika tills jag är lagad. tills jag mår bra. även fast ni inte märker mina skrik attacker, så finns dom där.... rätt ofta ibland, mindre ofta ibland. ju friskare jag blir ju mindre kommer dom.... Mina tabletter används allt mindre sällan och mina sår blír inte lika djupa längre,...

men eftersom jag är så sjukt kass att släppa ut dom så behåller ja dom här ett tag. och jag längtar till vår grupp börjar. tror jag kommer få mycket hjälp där.

Men jag vet att jobbet är mitt, helt och hållet mitt. Jag är chefen över mitt liv, och jag tollererar ingen skit! så det så!

Så himla glad att jag har två av mina allra bästa killar i mitt liv igen! fan vad jag har saknat dom!!!! Kommer aldig träffa någon i mitt liv som kommer betyda så mycket som dom gör för mej faktiskt ...
Så jävla glad och tacksam att jag har er i mitt hjärta och liv igen! Även fast vi har låååångt till varandra så är det så himla underbart att träffas och ÄNTLIGEN ha er i mitt liv igeN!!!!!

SOm vanligt frgyller melissa horn med hennes fantastiska texter min kväll! finns ingen som hon!

Nu dags att hoppa till kojs och drömma om allt underbart som kommer slå in, och hej LIVET jag ser dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0