lite arghet att släppa ut!

Jag är ensam på nästintill heltid med mina barn, jobbar å sliter för att få ihop pengar för att faktiskt betala mina räkningar..
Det är faktiskt JAG som gör allting här hemma, Lagar mat, diskar, tvättar, städar, jobbar, nattar barnen gör frukost å mat betalar rälningar.. ja ni fattar.. . Jag ÄLSKAR mitt liv mer än någonsin, har aldrig mått bättre än vad jag gör nu, och tro mej jag är långt ifrån framme vid mitt mål!

Jag väljer själv att INTE städa varje dag, inte diska varje dag just för att PRIORITERA mina barn och mej SJÄLV, för har man jobbat hela dan (och tro mej jag sitter inte på en stol å tittar hela dan direkt... ) och kommer hem så är det full fart med dom-jag skiter i disk å tvätt å allt annat.

Jag har ju två val;
slita skiten av mej när barnen somnat med allt man inte hinner- för att inom en alldeles kort tid springa in i den  förbannande  väggen...
eller skita blanka fan i det för att göra lite i taget för att själv orka med!

OCH kan man INTE acceptera det - .... ja ni fattar!!!!!

Ska vel inte ens sitta här å förklara mej, men ja kände att det var dags!

Nog om det!

Har jobbat hela veckan å jag trivs s´å himla bra tycker att det är så himla roligt.. :)

Lillskruttan var sjuk i feber, men en snäll mamma ställde upp å var barnvakt så jag kunde jobba :) tack å loV! LILLA skruttan.. nu når hon bra och är hos sin far..

Nu är det dags att klä på sej å åter igen gå att jobba!

Ha en trevlig dag och ta hand om er!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Du gör helt rätt som prioriterar dig själv och barnen framför städningen! & du behöver inte be om ursäkt över hur de ser ut... :)

2010-04-17 @ 13:21:39
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0