GLA´ PÅSK!

Jaha så var det påsk detta år oxå!!! Fantastiskt!!
Barnen är hos sin far igen, fan va konstigt det känndes denna gång.. skit  märkligt.. det brukar ju kännas mer okej, men denna gång kändes det inget vidare alls.. men men sånt är livet.. allt går vidare! Barnen är alltid upp å ner dagen innan dom ska åka.. mina underbara fina barn!

Fick jobba idag med, nytt ställe. Mindre ställe så det var roligt! Kul att se lite olika ställe : )
men det är nåt som inte känns bra idag.. nåt som inte känns som det borde..


hur som helst..

Igår kom Kära E på besök! inte varje dag man träffar henne =) herregud vi har ju känt varandra sen 7:an eller 8:an... haha herregeud vad som hänt med oss sen vi lärde känna varandra!!!! Har gått helt olika vägar och har massa olika erfarenheter o är rätt olika, ändå en underbar vän!
Har så himla många fina vänner måste ja säga!!! Och jag är så himla stolt över att ha mina fina vänner runt omkring mej...

Älskar mina barn, mina vänner min familj och mitt nya jobb!!! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0