Fullt upp! =)

Jag har lite mång ajärn i elden att jag inte riktigt hinner med det här med att blogga ;)
underbart fint väder idag, fast det är faktiskt lite små kyligt.. :) men dagens jobb består av cirkus, vilket ja verkligen ser fram emot ;) Älskar cirkus och har inte varit på nån på jätte jätte länge.,.. så spännande att gå på det nu.. och dessutom få betalt för det ;) kan det bli bättre?

Har tagit mej en rejäl sovmorgon idag, fan va nice det var.. vakna 10 å har bara slappat på fm för att sen ta en sväng till stan å willys å kolla lite affärer, sen till facket. :) så nu är jag med med så lite vuxen poäng till mej ;) var ju med i HR förrut men pg.a andra omständigheter gick jag ur där, men är nu med igen så det är riktigt bra ;)

Haha sen har ja haft K här på eftermiddan för lite fruktsallad i vanlig ordning =) det är det bästa jag vet skulle kunna äta det varje dag året runt ;)

Jag längtar efter nåt.,. hihi men ja tänker inte säga vad. :)

Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0