Fredagen, underbara fredag!!

Så har denna fredag gått och jag måste säga att jag är stolt över mej själv!!

Min kära mor frågade igår fall inte min C kunde komma till henne idag... så halv nio i morse hämtade hon honom och så har han varit där hela dan till sex ikväll! och så roligt dom hade haft.. MIn stora kille var så stolt när han kom hem och berättade om allt som dom hade gjort, min underbara lilla prins!!!! Och detta har alltså gjort att jag varit ensam med lill skrutta hela dan.. så jag hade massa saker att göra här hemma som jag tänkte pyssla med, men jag kom på bättre tankar.. hur ofta har jag tid för bara min lilla tjej? nej så vi hade en underbar förmiddag me att ta en cykel tur till maxi för att handla lite, å min lilla tjej älskar ju att cykla så det var ju perfekt : )
sen tog vi en lunch som var enkel.. mamma hade några dagar innan lämnat lite lasange här som vi bara värmde å åt sallad till.. :) smaskigt!
sen tog vi en promenad i vagnen på väg till badhuset med K å hans familj..
var två rätt skeptiska 16 månaders barn till en början, men sen släppte dom lös lite godingarna.. :) sen lite fika sen promenix hem å busa å gosa på ute platsen å lekplatsen å allt innen lite kvällsmat fick lägga sej i magen å dags för lill skrutta att sova :) 
Tack för en underbar dag min älskade dotter!!!
Sen efter en stund kom storebror hem å hade massa att berätta innan han somnade som en stock :) 
Sen har jag suttit flera timmar här med bara massa "jenny själv hjälp" och banne mej jag är stolt över mej själv! HALLELULJA : ) 

Nu ska jag faktiskt lägga mej å fortsätta läsa EGO WOMEN av den faktiskt intressanta gynning! =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0