Dålig bloggerska...

Blogga har inte varit min starka sida denna helgen.. har bara haft så mkt annat att göra.. desvärre inget roligt,
Utan massa tråkiga måsten som tvätta, städa greja här hemma med massor..
sånt man bara måste göra..
Men nu är det gjort så vad skönt det känns!

Längtar så efter mina små änglar :)
Har lite små överasskningar till dom när dom kommer hem.. Lilla gubben som stora killen skulle ha, asfaltskritor, lite nya kläder till dom små och ett sånt där kasta boll grej..
hihi mina små gull pluttar..

Imorgon kommer mamma å pappa förbi så ska ja skicka in lite bilder för framkallning, får passa på när det är gratis ;)
Håller på att ladda in massa bilder i programmet ;)

Idag tog jag iaf mej själv i kragen å gick ut på promenixz i det fina vädret.. tog vägen över sjön bort till öb å handla lite, sprang även in på både netto å leksaksaffärn å så klart blir man alltid lite fattigare..
sen promenixa hem och ja det var faktiskt tungt att bära allt hem,, men men klaga kan man göra i nästa liv..
Hem å göra mat till en god vän å så klart fruktsallad till dessert efter iaf en liten promenad till ;)
Nu hoppas jag på fint väder imorrn med, jisses vad mycket mer folk man ser så fort solen skiner!!! underbart!!! : )

haha nee ja har fan inget vettigt att skriva.. adjöss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Över sjön? Har du blivit jesus på äldre dar? =P

Gott med fint väder iaf, här har vi till och med hittat massa tussilago!! =)

2010-04-04 @ 23:38:44
URL: http://eemeliiee.blogspot.com
Postat av: jenny

haha ja ja sprarar skägg å längre hår så jag ska bli mer lik ;)

2010-04-05 @ 18:49:41
URL: http://ensammammajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0