Bra bra!!!

VEckan har varit bra, eller väldigt bra ska man nog säga!
Började med kalas i K. Underbart ! jag saknar dom underbara vännerna massor! men livet rullar ju på och man hinner med det så ofta man kan :) Killarna hade iaf roligt å åka lastbil, kolla in plogar, hoppa i lasten, å massa karl saker, gissa om killarn atyckte det var kuL? ;)

Besök av en god vän å barn oxå.. Jätte skoj, desvärre finns det svartsjuka i bilden så det känns inte alls lika roligt och enkelt att ses som det borde.. men men sånt är livet..

Sen en massa jobb o jag är övertygad att det kommer bli underbart att jobba där! det kommer kännas fantastiskt roligt å massa nytt å sätta sina egna rutiner, det om nåt är bra för självkänslan!!! :)

Ser fram emot den spänannde gruppen kommer börja, så mycket som bara kan bli så sjukt bra!!!! även det en rejälv självkänsle kick!

Sen ännu mer besök av underbar vän! som jag har saknat han!!!! så himla roligt att äntligen ses, det känns som om mitt vanliga liv är tillbaka, och jag älskar det!!! :)
Fast även det ledde i sin tur till lite svartsjuka, men den gjorde mej bara glad och varm i själen.. jag är nog inte så dum trots allt.. :)

Nu är det vel dags att sätta lite fart här, klä på sej, diska å ge mej ut på promenad fick en galen huvudvärk.. så sätta fart här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0