ÄntligeN!

Tisdagen kom, men efterlängtade tisdagen jag längtat efter sen i fredags... jag behöver vara själv utan barn och bara bry mej om mej själv så det är självklart skönt att vara just det ensam. För att vara den fantastiska mamman man är måste man ju samla sina batterier nån stans =) och dom första två dagarna dom är borta har man nog samlat ihop sej den energin man behöver!!! sen kommer dom tillbaka och gud det spritter i hela kroppen när jag tänker på mina godingar! herregdu vilka barn JAG har! JAG har uppfostrat dom till dom fina små varleser dom är idag. SÅ STOLT!!!!

ÅHH mina ungar!!!

Misstänker att jag ärledig hela denna veckan.. är det påsklov så är det =// hade gärna jobbat, men jag kan ju inte trolla ;) ser fram emot en härlig vår med nya utmaningar!!!! :)
ÄLskar mitt nya jobb tycker det är toppen, älskar mina underbara små kottar och mina underbara små vänner, och en dag kan jag stolt säga att jag älskar mig själv.. : )

Ska snart ge mej ut till stan med K, storebror behöver ett par överdragsbyxor till.. har ju ett par på dagis men rätt gött att ha extra hemma fall det kniper :) lilla syrran har redan två så hon får nog bli utan, kanske slinker med nåt annat till henne hem vem vet?? haha det har ju en förmåga att vrar mkt rosa snyggt som skriker efter en på stan.. ;) haha


Kommentarer
Postat av: Kicki

behöll du klänningen du köpte till dig själv?? =)

2010-04-08 @ 23:26:30
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: jenny

haha ja än så länge hänger den kvar.. applåder till mej

2010-04-09 @ 19:48:53
URL: http://ensammammajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0